2018 m. rugpjūčio 20 d., pirmadienis
Akmenės rajono savivaldybės administracija
Biudžetinė įstaiga
L.Petravičiaus a.2, LT-85132 Naujoji Akmenė
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių
asmenų registre
Kodas 188719391
Tel. (8 425) 57 133 Faks. (8 425) 56 594
El.paštas info@akmene.lt
Informacija eksternams, planuojantiems valstybinius brandos egzaminus laikyti 2018 metaisSpausdinimo versija

Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo 2 punkte apibrėžta: „Eksternas asmuo, įgijęs vidurinį išsilavinimą Lietuvoje ar užsienyje, arba užsienio šalies mokyklos vidurinio ugdymo programos baigiamosios klasės mokinys, pageidaujantis laikyti brandos egzaminą.“Eksternai, planuojantys brandos egzaminus laikyti 2018 metais, po sausio 15 dienos galės teikti prašymus savivaldybės, kurioje gyvena, – Akmenės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo 2018 m. sausio 25 d. įsakymu Nr. PAV-36 paskirtos bazinės mokyklos vadovui – Akmenės rajono savivaldybės bazinės mokyklos vadovui – Akmenės rajono jaunimo ir suaugusiųjų švietimo centro direktoriui (Vytauto g. 3, 85114 Naujoji Akmenė, tel. (8 425) 56 860, el. p. santarve@akmene.lt, direktorė Birutė Baltutienė).

Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos apraše numatyta, kad eksternai prašymus turi pateikti iki vasario 24 dienos, o pasirinktus brandos egzaminus turės laikyti pagrindinėje sesijoje – Naujosios Akmenės Ramučių gimnazijoje (Ramučių g. 5, Naujoji Akmenė) arba Akmenės rajono Ventos gimnazijoje (Ventos g. 13, Venta, Akmenės r. sav.). Eksternai gali rinktis ir laikyti ne daugiau kaip 7 brandos egzaminus.

 Pasibaigus prašymų teikimų laikui, bet ne vėliau kaip prieš 7 darbo dienas iki pakartotinės sesijos pradžios eksternai, nepateikę prašymo iki vasario 24 dienos, dar galės prašymus pateikti Kauno miesto administracijos direktoriaus paskirtos bazinės mokyklos vadovui ir laikyti pasirinktus brandos egzaminus pakartotinėje sesijoje.

 Prašymus galima pateikti tik vieną kartą vienoje bazinių mokyklų.

Pateikdamas prašymą Savivaldybės bazinės mokyklos vadovui eksternas privalo pateikti:

1) asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar leidimą gyventi Lietuvoje) arba vairuotojo pažymėjimą;

2) vidurinį išsilavinimą liudijantį dokumentą (brandos atestatą, profesinės ar aukštesniosios mokyklos diplomą (jei vidurinis išsilavinimas įgytas Lietuvoje);

3) Studijų kokybės vertinimo centro pažymą, kuria vidurinį išsilavinimą liudijanti kvalifikacija įvertinta lygiaverte arba lygiaverte su sąlyga, kad bus išlaikyti brandos egzaminai, ar patvirtintą jos kopiją arba švietimo ir mokslo ministro įsakymą dėl vidurinio išsilavinimo pripažinimo ar patvirtintą jo kopiją (jei vidurinis išsilavinimas įgytas užsienyje);

4) užsienio šalies mokyklos išduotą dokumentą, liudijantį, kad asmuo mokosi vidurinio ugdymo programos baigiamojoje klasėje (užsienio šalies mokyklos mokinys).

Teikdamas prašymą eksternas sumoka 14,48 euro už kiekvieną pasirinktą dalyko brandos egzaminą.

Pakartotinės sesijos metu bazinėje mokykloje - Akmenės rajono jaunimo ir suaugusiųjų švietimo centre – tik lietuvių kalbos ir literatūros mokyklinį brandos egzaminą laiko mokiniai ir buvę mokiniai, gavę nepatenkinamą valstybinio ar mokyklinio lietuvių kalbos ir literatūros brandos egzamino įvertinimą pagrindinės sesijos metu arba susirgę per pagrindinę sesiją ir gavę Nacionalinio egzaminų centro direktoriaus leidimą, vietoj atidėto valstybinio lietuvių kalbos ir literatūros brandos egzamino laikyti to dalyko mokyklinį brandos egzaminą.

 Daugiau informacijos apie 2018 metų egzaminus rasite Nacionalinio egzaminų centro tinklalapyje www.nec.lt.

Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo koordinatorė,

Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Nijolė Liaudanskienė,

                                                                                                                      el. p.: nijole.liaudanskiene@akmene.lt

Facebook
Atgal
Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102
Rugpjūtis
    2018