Pretendentų kvalifikaciniai reikalavimai:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu, profesinės darbo patirties, mokėti užsienio kalbą A2 lygiu;
- būti susipažinęs ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, teisės aktais, Administracijos nuostatais, Vidaus tvarkos taisyklėmis, Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Akmenės rajono savivaldybės administracijoje taisyklėmis, Skyriaus veiklos nuostatais, šiuo pareigybės aprašymu, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmenų aptarnavimą, dokumentų valdymą ir tvarkymą; visuomenės informavimą Savivaldybėje;
- išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, žinoti dokumentų rengimo, jų apskaitos pagrindus bei teisės aktų rengimo tvarką, gebėti rengti, įforminti ir organizuoti dokumentų apyvartą pagal Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos standartus;
- mokėti kultūringai bendrauti su interesantais, tinkamai juos priimti, būti gerų manierų, komunikabilaus būdo, logiškai mąstyti, sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu, elgtis pagarbiai su aptarnaujamais ir kitais asmenimis;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas; sugebėti dirbti savarankiškai, planuoti ir organizuoti savo veiklą;
- turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių ir žinių, mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu arba lygiavertėmis programomis, domėtis informacinių technologijų naujovėmis ir jas pritaikyti darbe;
- žinoti tarnybinį etiketą, tarptautinį protokolą ir jų laikytis;
- žinoti darbuotojų saugos, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos dirbant kompiuteriu reikalavimus.“
Administratoriaus referento, pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas – 4,5 (pareiginės algos baziniu dydžiu).
Pretendentų atrankos būdas – pokalbis, kurio metu gali būti pateikiamos ir praktinės užduotys.
Pretendentai Bendrojo skyriaus administratoriaus referento pareigoms užimti privalo pateikti šiuos dokumentus:
1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse, nurodant, kokiu būdu: raštu, siunčiant pranešimą paštu, ar elektroniniu paštu, informuoti pretendentą apie atitiktį konkurso skelbime nurodytiems kvalifikaciniams reikalavimams.
2. Asmens tapatybę, pilietybę ir amžių patvirtinantį dokumentą (pasą/asmens tapatybės kortelę) ir jo/jos kopiją.
3. Išsilavinimą patvirtinantį dokumentą (diplomą su priedėliu) ir jo kopiją.
4. Gyvenimo aprašymą.
5. Užpildytą pretendento anketą. Ji gali būti pildoma vietoje, pateikus dokumentus asmeniškai, arba siunčiama registruotu laišku kartu su prašymu. Anketos formą galite rasti Savivaldybės internetinėje svetainėje www.akmene.lt.
6. Savo privalumų sąrašą, kuriame nurodomos dalykinės savybės, išsilavinimas, patirtis, įgūdžiai, kvalifikacijos kėlimas ir pan.
7. Kitus dokumentus, reikalingus patvirtinti konkurso skelbime nustatytus kvalifikacinius reikalavimus.
Siunčiant dokumentus registruotu laišku, pateikiamos notaro patvirtintos 2 ir 3 punktuose nurodytų dokumentų kopijos. Jeigu pretendentų registruotu laišku pateiktos dokumentų kopijos nepatvirtintos notaro, pretendentai privalo pateikti dokumentų originalus konkurso dieną jiems nurodytu laiku.
Dokumentai priimami iki 2018 m. balandžio 20 d. 15:45 val. įskaitytinai Akmenės rajono savivaldybės administracijoje Interesantų priimamajame „vieno langelio“ patalpose adresu: I a. fojė, L. Petravičiaus a.2, Naujoji Akmenė, arba: 205 kab., L. Petravičiaus a. 2, Naujoji Akmenė. Telefonas pasiteirauti (8 425) 59 732.